clevis.czSiemensMania | WMmania | VySemNesmite | SiemensMania na Facebooku
EnglishČesky
SiemensMania has a brand new forum
  SiemensMania    Fórum

   Off-line verze  TESTY  Náhradní díly  Podpořte SM  

ÚVOD FÓRUM CHAT
:: Zobrazit téma - Nastavení GPRS, WAP, MMS
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Skupiny uživatelůSkupiny uživatelů   NastaveníNastavení   ChatChat   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv 
 BankaBanka   LoterieLoterie   Obchody uživatelůObchody uživatelů   Obchodní důmObchodní dům 

Nastavení GPRS, WAP, MMS
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
 
Odpovědět na téma    Obsah fóra -> Řada x65, x70
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
drtiKOM
začátečník
začátečník

Založen: 16. 05. 2005
Příspěvky: 70

61.00 SMM
PříspěvekZaslal: pá říjen 14, 2005 5:47 am    Předmět: Smazani profilů Odpovědět s citátem

Nejakym zazrakem mi nejdou smazat profily ve slozce "datova vymena". U techto profilu neni volba moznosti, jen oznacit. Nevite nekdo jak bych je mohl smazat, popripadne editovat? Mam S65 fw. 50
_________________
Zavřete oči ......... odcházím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pischkot
pisatel
pisatel

Založen: 01. 09. 2005
Příspěvky: 241
Bydliště: Plzeň

661.00 SMM
PříspěvekZaslal: ne říjen 30, 2005 1:15 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Já teda když jsem si chtěl nastavit připojení na internet přes telefon, tak vůbec nevim jak mam postupovat podle toho vašeho návodu. Nemohl by mi prosím někdo konkrétně (krok za krokem) říct jak to nastavit? Nějaké připojení se mi už nastavilo, když jsem instaloval kabel (DCA-540), ale když jsem se přes něj zkoušel připojit, tak mi to hodilo hlášku "Chyba 734: Řídící protokol linky PPP byl ukončen. Praďte prosím jak to mam udělat. Mam laptop a mobilní připojení k internetu by se mi občas docela dost hodilo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
busch
čestný člen
čestný člen

Založen: 29. 02. 2004
Příspěvky: 2675
Bydliště: Praha & Olomouc

27.84 SMM
PříspěvekZaslal: ne říjen 30, 2005 1:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Arrow http://www.siemensmania.cz/content.php?id=293
_________________
Stav dobytka oproti minulému roku nezměněn. Méně krav, ale zato více volů. Také sviní je letos dost.

Nokia 6234, Ericsson T65
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Pischkot
pisatel
pisatel

Založen: 01. 09. 2005
Příspěvky: 241
Bydliště: Plzeň

661.00 SMM
PříspěvekZaslal: ne říjen 30, 2005 2:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No tak jsem to udělal podle návodu a píše mi to "chyba 692: chyba hardwaru portu nebo jiného zařízení pro připojení"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
busch
čestný člen
čestný člen

Založen: 29. 02. 2004
Příspěvky: 2675
Bydliště: Praha & Olomouc

27.84 SMM
PříspěvekZaslal: ne říjen 30, 2005 4:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

zkus http://t-mobile.cz/Web/Residential/TarifySluzby/DatoveSluzby/NejcastejsiChybyHlaseneSystememWindows.aspx
_________________
Stav dobytka oproti minulému roku nezměněn. Méně krav, ale zato více volů. Také sviní je letos dost.

Nokia 6234, Ericsson T65
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Pischkot
pisatel
pisatel

Založen: 01. 09. 2005
Příspěvky: 241
Bydliště: Plzeň

661.00 SMM
PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2005 1:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

busch napsal:
zkus http://t-mobile.cz/Web/Residential/TarifySluzby/DatoveSluzby/NejcastejsiChybyHlaseneSystememWindows.aspx


TAk sem to všecko zkusil pro jistotu ještě všechno smazat a přeinstalovat a najednou HA a sem připojenej príma děkuju mooooooooooooooooooooc! Applause Applause Applause Applause
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dava
začátečník
začátečník

Založen: 21. 10. 2005
Příspěvky: 71

61.00 SMM
PříspěvekZaslal: pá listopad 04, 2005 4:48 pm    Předmět: Re: Re GPRS Odpovědět s citátem

novice napsal:
Máš aktivované "dátové služby" ?? Ak áno potom reklamuj u operátora.

Tak konečně jsem byl ve značkové prodejně Eurotel. Ochotný prodavač se mě hned ujal, vyzkoušel moji SIM kartu. Překvapivě mi oznámil, že všechny potřebné služby aktivované mám (to jsem slyšel už asi po osmý). Výsledek testu SIM karty byl, že opravdu není funkční. Hned mi udělal novou. Už mi přišla SMS zpráva: "Vase GO SIM karta byla prepnuta na novy system, volani bylo aktivovano. Prosim vypnete a znovu zapnete telefon. Stav Go kreditu zjistite vytocenim kodu *104*#" Telefonování a SMS zprávy na nové SIM už fungují. Ale ne Pray Pray Pray Ty datové služby Pray Pray Stále nefungují!!! Ta samá chyba: Chyba spojení GPRS. Jak už jsem několikrát psal, v telefonu mám vše aktivované OK., dokonce jsem už svůj telefon vyzkoušel s jinýma SIM kartama (také Eurotel GO, tedy stejná nastavení) a vše fungovalo. Ale ta moje SIM!!! I po výměně, stále to nefunguje. Ještě v pondělí vyzkouším mojí SIM v jiném telefonu, kde internet funguje. Ale už si s tím nevím rady.

(pokud je tento příspěvek nesrozumitelný, po přečtení předchozích příspěvků od "simp" [to jsem já] již srozumitelný bude)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dava
začátečník
začátečník

Založen: 21. 10. 2005
Příspěvky: 71

61.00 SMM
PříspěvekZaslal: út listopad 08, 2005 5:33 pm    Předmět: To snad není možný aneb stále nefunkční intenet na CX70 Odpovědět s citátem

To snad není možný!!! Ten internet stále nefunguje. Přikládám poslední dopis, který jsem zaslal Eurotelu a omlouvám se, pokud to už nikoho nazajímá. Asi se už z toho zblázním.
simp

Dobrý den. Mám stále problém se svojí SIM kartou, stále nefungují všechny datové služby. Nepomohly ani 2 návštěvy značkové prodejny Eurotel.
Omlouvám se, že s tímto problémem se sem obracím již po čtvrté, ale u nespokojeného zákazníka, kterému STÁLE NEFUNGUJÍ VŠECHNY SLUŽBY, se to snad dá pochopit.
(mám Siemens CX70, ale to je jedno. Problém je s jakýmkoli telefonem, respektive tedy s mojí SIM kartou, viz níže...)

Co přesně nefunguje: Přístup na internet přes GPRS z mobilního telefonu (přes PC jsem nezkoušel). To znamená, když využívám nějaký JAVA e-mailový klient, potřebuje se připojit na internet (ne wap, wap funguje). Nebo on-line slovník, prográmek na vyhledávání v jízdních řádech, Opera mini (internetový prohlížeč), vůbec celé stahování java aplikací...
Myslím, že nefungují ani MMS, ale u těch si nejsem jistý, MMS mě totiž vlastně nezajímají, žádné nedostávám. Ale i když jsem je měl aktivované a, myslím, i správně nastavené, přišla mi jenom SMS, že si tu MMS mohu přečíst na internetu (Ale jak říkám, nejsem si na 100 % jistý se správností nastavení, ale třeba to pomůže). Ale u toho internetu JSEM SI JISTÝ NA 100 %!!! (potvrdil i pracovník ve značkové prodejně, viz níže)

Dovolím si odcitovat (lehce zkrácené) odpovědi, které jsem už od Eurotelu k tomuto problému dostal a velkými písmeny v závorkách je doplním:

POPSAL JSEM SVŮJ PROBLÉM.
ODPOVĚĎ:
"reaguji na Váš e-mail ze dne 9.10.2005.

Mobilní telefon Siemens CX70 není distribuován naší společností, z tohoto
důvodu Vám nemůžeme poskytnout bližší informace k tomuto typu telefonu. (NEPOTŘEBUJU INFORMACE O TELEFONU, POTŘEBUJU ABY NA MÉ SIM KARTĚ FUNGOVALY VŠECHNY SLUŽBY. PROBLÉM JE V SIM KARTĚ. KDYŽ JI VLOŽÍM DO JAKÉHOKOLI JINÉHO TELEFONU, NA KTERÉM TYTO SLUŽBY FUNGUJÍ, S MOJÍ SIM KARTOU TOMU TAK NENÍ. NAOPAK KDYŽ VLOŽÍM DO SVÉHO TELEFONU JINOU GO SIM KARTU, VŠECHNY TYTO SLUŽBY FUNGUJÍ TAK, JAK MAJÍ. TOTO JE TEDY NEJDŮLEŽITĚJŠÍ POZNATEK: CHYBA JE V SIM KARTĚ, NE V TELEFONU. MIMOCHODEM TA SAMÁ CHYBA BYLA U SIEMENSE M50, KTERÝ JSEM SPOLEČNĚ S TOUTO SIM KARTOU V GO SADĚ ZAKOUPIL!!!)
Po provedené kontrole v našem účetním systému jsme zjistili, že nastavení
všech potřebných služeb je v pořádku . Obraťte se prosím na naši značkovou
prodejnu."

PROTOŽE DO ZNAČKOVÉ PRODEJNY TO MÁM DALEKO, ZEPTAL JSEM SE, JAK PŘIBLIŽNĚ BUDE ŘEŠENÍ PROBÍHAT.
ODPOVĚĎ:
"Vážený pane Hartmanne,
reaguji na Váš e-mail,
Na značkové prodejně bude Vaše SIM karta vyzkoušena,pokud se prokáže, že je SIM karta vadná, bude provedena výměna této Go SIM karty.Číslo zůstane stejné."
(NAVŠTÍVIL JSEM TEDY ZNAKČOVOU PRODEJNU EUROTEL. SIM KARTA MI BYLA VYZKOUŠENA, OPRAVDU SE POTVRDILO, ŽE JE VADNÁ, ŽE TYTO SLUŽBY NA NÍ NEFUNGUJÍ, PROTO JSEM DOSTAL NOVOU SIM KARTU SE STEJNÝM ČÍSLEM. S TÍM, ŽE VŠECHNY SLUŽBY ZŮSTANOU ZACHOVÁNY JAKO U TÉ STARÉ, NAHRÁL MI TAM I MŮJ SEZNAM A SMS ZPRÁVY S TÍM, ŽE DO 40 MINUT BY MĚLA SIM KARTA BÝT PLNĚ FUNKČNÍ.)

S NOVOU SIM KARTOU SE NIC NEZMĚNILO, TYTO SLUŽBY STÁLE NEFUNGUJÍ - PŘI POKUSU O PŘIPOJENÍ NA INTERNET TO HLÁSÍ TU SAMOU CHYBU: "CHYBA SPOJENÍ GPRS" (NAPŘÍKLAD U NOKIÍ JE TO CHYBOVÉ HLÁŠENÍ TROCHU JINÉ, UŽ SI HO PŘESNĚ NEPAMATUJU). PROTOŽE JSEM SI NEBYL JISTÝ, KDY ŽE MÁ BÝT NOVÁ SIM KARTA PLNĚ AKTIVNÍ, JEŠTĚ JEDNOU JSEM SE ZEPTAL I S TÍM, ŽE VÝMĚNA SIM KARTY V TOMTO PROBLÉMU NEPOMOHLA.
ODPOVĚĎ:
"reaguji na Váš e-mail ze dne 4.11.05.

Podrobnou kontrolou naší účetní a evidenční databáze jsem ověřil, že služby
GPRS Instant a vytáčené přípojení (HS/CSD) jsou k Vašemu číslu na ústředně
nastaveny korektně. (JIŽ PO NĚKOLIKÁTÉ... JENOM DOPLNÍM, ŽE SE PŘIPOJUJI PŘES GPRS, CSD FUNGUJE, ALE NAPŘ. STAŽENÍ JEDNOHO E-MAILU PŘES CSD VYJDE NĚKOLIKANÁSOBNĚ, NĚKOLIKANÁSOBNĚ DRÁŽ.)

Takto na dálku nemohu telefon a GO SIM kartu prověřit.

Doporučil bych Vám následující postup:
- vymažte nastavení telefonu pro WAP a znovu jej nastavte podle (NEPSAL JSEM, ŽE BYCH MĚL S WAPEM PROBLÉMY. PROBLÉM JE S INTERNETEM, U SIEMENSŮ TEDY HTTP PROFIL. ZKOUŠEL JSEM HO VYMAZAT, ZNOVU NASTAVIT, RUČNĚ, POMOCÍ ON-LINE KONFIGURÁTORU PŘES NASTAVOVACÍ SMS. STÁLE STEJNÉ. S MOJÍ SIM KARTOU TO PROSTĚ NEFUNGUJE, S JINOU SIM KARTOU TO FUNGUJE SPRÁVNĚ. MNĚ JDE ALE O TO, ŽE NECHCI ZMĚNU ČÍSLA. CHCI, ABY FUNGOVALA TA MOJE SIM KARTA, S MÝM ČÍSLEM, KTEROU JSEM SI ZAPLATIL.)
http://www.eurotel.cz/jnp/cz/phones/mobiles/index.html?act=1 - vyberte
telefon - podrobnosti - instalace a nastavení. Máte-li telefon, který nebyl
v naší nabídce, nelze řádné využití služeb GO s tímto přístrojem garantovat
(nedošlo k jeho řádnému testování s GO SIM kartou). (JIŽ JSEM ŘÍKAL. NEPOTŘEBUJU ŘEŠIT PROBLÉM S TELEFONEM, ALE SE SIM KARTOU. TA SIM KARTA NEFUNGUJE V ŽÁDNÉM TELEFONU. ANI SE SIEMENSEM M50, KTERÝ JSEM V GO SADĚ SPOLEČNĚ S TOUTO SIM KARTOU ZAKOUPIL, ANI V ŽÁDNÉM JINÉM. KDYŽ TA MOJE SIM KARTA ZAČNE V NĚJAKÉM TELEFONU FUNGOVAT, BUDU SPOKOJENÝ A UZNÁM, ŽE CHYBA MŮŽE BÝT V TELEFONU, PROTOŽE NEBYL ŘÁDNĚ OTESTOVÁN... ALE TA SIM KARTA NEFUNGUJE NIKDE!!!)
- nepomohlo-li by toto, navtivte některou z našich značkových prodejen -
http://www.eurotel.cz/jnp/cz/phones/storeLocator/index.html ,kde funkce
telefonu a sim/ připojení na WAP prověří. (VE ZNAČKOVÉ PRODEJNĚ JSEM TEDY ZNOVA BYL. SIM KARTU VE ČTEČCE PŘES POČÍTAČ, NEBO JAK TO DĚLAL MINULE, JIŽ DNESKA NEKONTROLOVAL. ZKUSIL MI DATOVÉ SLUŽBY ZRUŠIT A ZASE ZNOVU AKTIVOVAT, DLOUZE KONTROLOVAL NASTAVENÍ TELEFONU, NEVÍM CO JEŠTĚ... ŔÍKAL, ŽE SE MÁM OBRÁTIT NA GO-LINKU. JÁ RADĚJI KOMUNIKUJI E-MAILEM, ALE TO JE SNAD JEDNO. PŘIJDE MI TO PŘEHLEDNĚJŠÍ A JASNĚJŠÍ. ŹE MAJÍ NA TECHNICKÉM ODDĚLENÍ JEŠTĚ VŠECHNO ZKONTROLOVAT, JESTLI NĚCO NEPŘEHLÉDLI. ŔÍKAL JSEM MU, ŽE TO SE ODEHRÁLO JIŽ NĚKOLIKRÁT, ALE ŘÍKAL, ŽE SI PROSTĚ NEVÍ RADY, ŽE TOHLE JE JEDNINÁ MOŽNOST.)
...
Takže je to stále dokola, z obchodu, na infolinku, ale nikam jsme se zatím nedostali. Vím, že zázraky se sice nedějí. Ale na mé straně je všechno správně, Za SIM kartu jsem zaplatil a proto bych teď očekával, že budu moci jejích služeb využívat!!! Vím, že je to sice ojedinělý případ, nikoho s podobnými problémy neznám. Ale jsem tedy nespokojený zákazník, který chce problém vyřešit. Mohu si sice koupit jinou SIM kartu, vše bude fungovat. Třeba raději i od jiného operátora, po této zkušenosti (i když jiné GO SIM, které jsem v telefonu zkoušel, fungovaly). Ale to já nechci!!! Já chci, aby fungovala MOJE SIM KARTA!!! MOJE SIM KARTA S MÝM TELEFONÍM ČÍSLEM: 728xxxxxx. Konstatování "Nevím, nefunguje to" mi nestačí. Pokud se to nijak nevyřeší, dostanu snad zpět peníze za SIM kartu? Nebo na obeslání všech známých o změně mého čísla? Asi těžko. Proto bych rád, kdyby se tento problém vyřešil. (Ta značková prodejna Eurotel byla v J. Hradci)

Také s přáním hezkého dne
...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
F.afoun
pisatel
pisatel

Založen: 20. 12. 2004
Příspěvky: 298

680.44 SMM
PříspěvekZaslal: st listopad 09, 2005 10:41 am    Předmět: Re: To snad není možný aneb stále nefunkční intenet na CX70 Odpovědět s citátem

dava napsal:
To snad není možný!!! Ten internet stále nefunguje....

Nemám tušení, čím by to mohlo být protože ET, resp. GO neznám, ale při pročítání jiného topicu je tam tohle:
stano.mania napsal:
závisí aj od služby:
Príklad od T-Mobile Sk: ak je Internet Nonstop, nedá sa využiť bežné GPRS
ak je iná služba ALE len k paušálu, tak to ide
, ak je zapnuté GPRS a v parametroch nastavím čas po ktorom sa mobil odpojí, ale je v STAVe pohotovosti...
Ak mám ale EASY kartu, nič nejde cez GPRS, jedine cez klasické WAP,
no za našimi hranicami je to možno aj inak. Shocked

Nemůže to být nějakou kombinací těch služeb na GO + ten Internet instant, nebo tak něco ?

_________________
CX65-FW12->25->43->50->56CX70
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dava
začátečník
začátečník

Založen: 21. 10. 2005
Příspěvky: 71

61.00 SMM
PříspěvekZaslal: st listopad 09, 2005 6:41 pm    Předmět: Konečně mi funguje internet na CX70!!! Odpovědět s citátem

Konečně mi funguje internet na CX70!!!
Dostal jsem tuto odpověď a už to funguje:
"Ve spolupráci s techniky bylo dnes provedeno přenastavení parametrů pro
přístup na internet přes GPRS Instant na Vašem čísle v systému. Požádal
bych Vás, abyste telefon vypnul/ zapnul a přístup znovu otestoval.

Na závěr bych uvedl, že naší společností nebyl nabízen uvedený telefon ani
zmiňovaný SW. Jeho funkce a možnost využití nelze garantovat. Samotné
nastavení naše společnost nenabízí a je na zákazníkovi. (...)"

Akorát nechápu, proč to neudělali již při první stížnosti a proč jsem kvůli tomu musel 2x jet do vzdálené značkové prodejny Eurotel.
A proč měl stále narážky na můj telefon. Opakovaně jsem zdůrazňoval, že nemám problémy s tel., ale se SIM. A chtějí-li, ať to berou jako problém jejich GO sady Siemens M50. Pravda by to totiž byla, M50 mám taky (už ho ale nepoužívám), ale ta chyba je (naštěstí už byla) naprosto stejná. Přesněji řečeno: Moje SIM nefungovala v ŽÁDNÉM telefonu, můj telefon s jinou sim šlapal OK.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lickerman
kolemjdoucí

Založen: 25. 11. 2005
Příspěvky: 1

1.00 SMM
PříspěvekZaslal: pá listopad 25, 2005 10:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj! Měl bych dotaz... Mám CX70, SIM Eurotel GO a mám problém s nastavením MMS. Odesílám v pohodě, ale když chci přijmout, tak dám stáhnout MMS, začne se stahovat, ale po nějaké době stahování mi to napíše "Vyskytla se chyba" už vůbec nevim co s tim dělat.. Profily Wap i mms by měli bejt nastavený dobře, dělal jsem to podle návodu na eurotel.cz a vše ostatní šlape.. jen ten příjem ne...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
oliv
kolemjdoucí

Založen: 13. 10. 2005
Příspěvky: 11

34.88 SMM
PříspěvekZaslal: ne prosinec 11, 2005 2:08 pm    Předmět: nastavení MMS dobré, ale mobil mms nepřijímá Odpovědět s citátem

Dobrý den,
mám Siemens M65 (Oskar), a mám problém s MMS. Mobil mám nový cca dva měsíce a vždy mě MMS bez problémů přijímal i odesílal, ale teď mi přišla taková ta upozorňovací zpráva na MMS (píše se v ní, že velikost MMS je 60kB,a je od člověka, od kterého jsem MMS vždy bez problémů příjímal) a když jsem dal přijmout, tak mobil dlouze něco připravuje a nakonec zahlásí chybu sítě nebo konfigurace.
Zkontroloval jsem veškeré nastavení, zkusil jsem obnovit tovární nastavení mobilu a vše nastavit znovu, pravidelně jsem mobil vypínal a zapínal, aby se probral. Zkusil jsem MMS odeslat a ta bez problému byla doručena, můj problém mi ovšem zůstal, ve složce MMS doručeno, mám několik upozornění na MMS zprávy a žádná nejde přijmout. Netuším, v čem může být problem. GPRS mám zapnuto, nastavení jsem si nechal poslat konfigurační SMS a pak jsem to ještě kontroloval podle stránek Oskara. Vše souhlasí.

V čem je tedy chyba, v mobilu, v síti, nebo snad ve mě???????

Děkuji za jakoukoliv radu.
Oliv
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Pischkot
pisatel
pisatel

Založen: 01. 09. 2005
Příspěvky: 241
Bydliště: Plzeň

661.00 SMM
PříspěvekZaslal: ne prosinec 11, 2005 4:32 pm    Předmět: Re: nastavení MMS dobré, ale mobil mms nepřijímá Odpovědět s citátem

Já teda nevim, ale příjde mi hloupý dělat něco sám, když to za vás mohou udělat ostatní a zadarmo. Zkus zajít do prodejny svýho operátora, vysvětlit jim co máš za problem, oni ti to daj do kupy, odzkouší esi to fachá a když jo, daj ti telefon a řeknou ti naslchledanou. Ty řekneš naschledanou a můžeš jít šťastnej domů, že za tebe někdo vyřešil problém během 10 minut a to zcela zdarma. Tyhle stránky sou jenom informační a pokud to podle nich nejde, tak bych zkusil operátora.

Klidně mě zjebejte jestli sem řek něco co sem neměl, ale přijde mi to jako nejlepší a nejjednodušší řešení.

_________________
Nokia 5110 (problémy s displayem) -> C35i (vypranej od maminky) -> M35i (chudák je někde v šupleti) -> M65 + svítítko
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
oliv
kolemjdoucí

Založen: 13. 10. 2005
Příspěvky: 11

34.88 SMM
PříspěvekZaslal: po prosinec 12, 2005 12:16 am    Předmět: problem s MMS Odpovědět s citátem

Dik, za radu, asi to udělám, ale myslím, že je spíš problém s mobilem, než s nastavením, řekl bych, že na to kolikrát jsem to kontzroloval tak v tom chyba být nemůže, a taky si nejsem jistý, jestli zrovna v pobočce potkám odborníka na systém mobilů, možná mi poradí s výběrem tarifu u Oskaa, ale ...

Pak by byl možná lepší autorizovaný servis Siemens, víte někdo jestli je nějaký takový v Brně???
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Pischkot
pisatel
pisatel

Založen: 01. 09. 2005
Příspěvky: 241
Bydliště: Plzeň

661.00 SMM
PříspěvekZaslal: po prosinec 12, 2005 12:41 am    Předmět: Re: problem s MMS Odpovědět s citátem

oliv napsal:
Dik, za radu, asi to udělám, ale myslím, že je spíš problém s mobilem, než s nastavením, řekl bych, že na to kolikrát jsem to kontzroloval tak v tom chyba být nemůže, a taky si nejsem jistý, jestli zrovna v pobočce potkám odborníka na systém mobilů, možná mi poradí s výběrem tarifu u Oskaa, ale ...

Pak by byl možná lepší autorizovaný servis Siemens, víte někdo jestli je nějaký takový v Brně???


Tam sou na nastavování mms,gprs a wap profíci, dělaj to tam každýmu, tak bych se toho nebál. Musí to umět, protže je to pro každýho danýho operátora trochu jinak a tu službu dělaj oni, tak ti jí musí umět zprovoznit. A jestli ti tam zjistí že máš problém s mobilem, tak si zajdi do servisu.

_________________
Nokia 5110 (problémy s displayem) -> C35i (vypranej od maminky) -> M35i (chudák je někde v šupleti) -> M65 + svítítko
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Odpovědět na téma    Obsah fóra -> Řada x65, x70 Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Strana 5 z 10

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory



Powered by phpBB © phpBB Group