Nastavení GPRS, WAP, MMS
Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Next
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
drtiKOM začátečník

 Joined: 16 May 2005 Posts: 70
61.00 SMM
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 5:47 am Post subject: Smazani profilů |
|
|
Nejakym zazrakem mi nejdou smazat profily ve slozce "datova vymena". U techto profilu neni volba moznosti, jen oznacit. Nevite nekdo jak bych je mohl smazat, popripadne editovat? Mam S65 fw. 50 _________________ Zavřete oči ......... odcházím. |
|
Back to top |
|
 |
Pischkot pisatel

 Joined: 01 Sep 2005 Posts: 241 Location: Plzeň
661.00 SMM
|
Posted: Sun Oct 30, 2005 1:15 pm Post subject: |
|
|
Já teda když jsem si chtěl nastavit připojení na internet přes telefon, tak vůbec nevim jak mam postupovat podle toho vašeho návodu. Nemohl by mi prosím někdo konkrétně (krok za krokem) říct jak to nastavit? Nějaké připojení se mi už nastavilo, když jsem instaloval kabel (DCA-540), ale když jsem se přes něj zkoušel připojit, tak mi to hodilo hlášku "Chyba 734: Řídící protokol linky PPP byl ukončen. Praďte prosím jak to mam udělat. Mam laptop a mobilní připojení k internetu by se mi občas docela dost hodilo. |
|
Back to top |
|
 |
busch čestný člen

 Joined: 29 Feb 2004 Posts: 2675 Location: Praha & Olomouc
27.84 SMM
|
Posted: Sun Oct 30, 2005 1:45 pm Post subject: |
|
|
http://www.siemensmania.cz/content.php?id=293 _________________ Stav dobytka oproti minulému roku nezměněn. Méně krav, ale zato více volů. Také sviní je letos dost.
Nokia 6234, Ericsson T65 |
|
Back to top |
|
 |
Pischkot pisatel

 Joined: 01 Sep 2005 Posts: 241 Location: Plzeň
661.00 SMM
|
Posted: Sun Oct 30, 2005 2:06 pm Post subject: |
|
|
No tak jsem to udělal podle návodu a píše mi to "chyba 692: chyba hardwaru portu nebo jiného zařízení pro připojení" |
|
Back to top |
|
 |
busch čestný člen

 Joined: 29 Feb 2004 Posts: 2675 Location: Praha & Olomouc
27.84 SMM
|
|
Back to top |
|
 |
Pischkot pisatel

 Joined: 01 Sep 2005 Posts: 241 Location: Plzeň
661.00 SMM
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 1:30 pm Post subject: |
|
|
TAk sem to všecko zkusil pro jistotu ještě všechno smazat a přeinstalovat a najednou HA a sem připojenej príma děkuju mooooooooooooooooooooc!  |
|
Back to top |
|
 |
dava začátečník

 Joined: 21 Oct 2005 Posts: 71
61.00 SMM
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 4:48 pm Post subject: Re: Re GPRS |
|
|
novice wrote: | Máš aktivované "dátové služby" ?? Ak áno potom reklamuj u operátora. |
Tak konečně jsem byl ve značkové prodejně Eurotel. Ochotný prodavač se mě hned ujal, vyzkoušel moji SIM kartu. Překvapivě mi oznámil, že všechny potřebné služby aktivované mám (to jsem slyšel už asi po osmý). Výsledek testu SIM karty byl, že opravdu není funkční. Hned mi udělal novou. Už mi přišla SMS zpráva: "Vase GO SIM karta byla prepnuta na novy system, volani bylo aktivovano. Prosim vypnete a znovu zapnete telefon. Stav Go kreditu zjistite vytocenim kodu *104*#" Telefonování a SMS zprávy na nové SIM už fungují. Ale ne Ty datové služby Stále nefungují!!! Ta samá chyba: Chyba spojení GPRS. Jak už jsem několikrát psal, v telefonu mám vše aktivované OK., dokonce jsem už svůj telefon vyzkoušel s jinýma SIM kartama (také Eurotel GO, tedy stejná nastavení) a vše fungovalo. Ale ta moje SIM!!! I po výměně, stále to nefunguje. Ještě v pondělí vyzkouším mojí SIM v jiném telefonu, kde internet funguje. Ale už si s tím nevím rady.
(pokud je tento příspěvek nesrozumitelný, po přečtení předchozích příspěvků od "simp" [to jsem já] již srozumitelný bude) |
|
Back to top |
|
 |
dava začátečník

 Joined: 21 Oct 2005 Posts: 71
61.00 SMM
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 5:33 pm Post subject: To snad není možný aneb stále nefunkční intenet na CX70 |
|
|
To snad není možný!!! Ten internet stále nefunguje. Přikládám poslední dopis, který jsem zaslal Eurotelu a omlouvám se, pokud to už nikoho nazajímá. Asi se už z toho zblázním.
simp
Dobrý den. Mám stále problém se svojí SIM kartou, stále nefungují všechny datové služby. Nepomohly ani 2 návštěvy značkové prodejny Eurotel.
Omlouvám se, že s tímto problémem se sem obracím již po čtvrté, ale u nespokojeného zákazníka, kterému STÁLE NEFUNGUJÍ VŠECHNY SLUŽBY, se to snad dá pochopit.
(mám Siemens CX70, ale to je jedno. Problém je s jakýmkoli telefonem, respektive tedy s mojí SIM kartou, viz níže...)
Co přesně nefunguje: Přístup na internet přes GPRS z mobilního telefonu (přes PC jsem nezkoušel). To znamená, když využívám nějaký JAVA e-mailový klient, potřebuje se připojit na internet (ne wap, wap funguje). Nebo on-line slovník, prográmek na vyhledávání v jízdních řádech, Opera mini (internetový prohlížeč), vůbec celé stahování java aplikací...
Myslím, že nefungují ani MMS, ale u těch si nejsem jistý, MMS mě totiž vlastně nezajímají, žádné nedostávám. Ale i když jsem je měl aktivované a, myslím, i správně nastavené, přišla mi jenom SMS, že si tu MMS mohu přečíst na internetu (Ale jak říkám, nejsem si na 100 % jistý se správností nastavení, ale třeba to pomůže). Ale u toho internetu JSEM SI JISTÝ NA 100 %!!! (potvrdil i pracovník ve značkové prodejně, viz níže)
Dovolím si odcitovat (lehce zkrácené) odpovědi, které jsem už od Eurotelu k tomuto problému dostal a velkými písmeny v závorkách je doplním:
POPSAL JSEM SVŮJ PROBLÉM.
ODPOVĚĎ:
"reaguji na Váš e-mail ze dne 9.10.2005.
Mobilní telefon Siemens CX70 není distribuován naší společností, z tohoto
důvodu Vám nemůžeme poskytnout bližší informace k tomuto typu telefonu. (NEPOTŘEBUJU INFORMACE O TELEFONU, POTŘEBUJU ABY NA MÉ SIM KARTĚ FUNGOVALY VŠECHNY SLUŽBY. PROBLÉM JE V SIM KARTĚ. KDYŽ JI VLOŽÍM DO JAKÉHOKOLI JINÉHO TELEFONU, NA KTERÉM TYTO SLUŽBY FUNGUJÍ, S MOJÍ SIM KARTOU TOMU TAK NENÍ. NAOPAK KDYŽ VLOŽÍM DO SVÉHO TELEFONU JINOU GO SIM KARTU, VŠECHNY TYTO SLUŽBY FUNGUJÍ TAK, JAK MAJÍ. TOTO JE TEDY NEJDŮLEŽITĚJŠÍ POZNATEK: CHYBA JE V SIM KARTĚ, NE V TELEFONU. MIMOCHODEM TA SAMÁ CHYBA BYLA U SIEMENSE M50, KTERÝ JSEM SPOLEČNĚ S TOUTO SIM KARTOU V GO SADĚ ZAKOUPIL!!!)
Po provedené kontrole v našem účetním systému jsme zjistili, že nastavení
všech potřebných služeb je v pořádku . Obraťte se prosím na naši značkovou
prodejnu."
PROTOŽE DO ZNAČKOVÉ PRODEJNY TO MÁM DALEKO, ZEPTAL JSEM SE, JAK PŘIBLIŽNĚ BUDE ŘEŠENÍ PROBÍHAT.
ODPOVĚĎ:
"Vážený pane Hartmanne,
reaguji na Váš e-mail,
Na značkové prodejně bude Vaše SIM karta vyzkoušena,pokud se prokáže, že je SIM karta vadná, bude provedena výměna této Go SIM karty.Číslo zůstane stejné."
(NAVŠTÍVIL JSEM TEDY ZNAKČOVOU PRODEJNU EUROTEL. SIM KARTA MI BYLA VYZKOUŠENA, OPRAVDU SE POTVRDILO, ŽE JE VADNÁ, ŽE TYTO SLUŽBY NA NÍ NEFUNGUJÍ, PROTO JSEM DOSTAL NOVOU SIM KARTU SE STEJNÝM ČÍSLEM. S TÍM, ŽE VŠECHNY SLUŽBY ZŮSTANOU ZACHOVÁNY JAKO U TÉ STARÉ, NAHRÁL MI TAM I MŮJ SEZNAM A SMS ZPRÁVY S TÍM, ŽE DO 40 MINUT BY MĚLA SIM KARTA BÝT PLNĚ FUNKČNÍ.)
S NOVOU SIM KARTOU SE NIC NEZMĚNILO, TYTO SLUŽBY STÁLE NEFUNGUJÍ - PŘI POKUSU O PŘIPOJENÍ NA INTERNET TO HLÁSÍ TU SAMOU CHYBU: "CHYBA SPOJENÍ GPRS" (NAPŘÍKLAD U NOKIÍ JE TO CHYBOVÉ HLÁŠENÍ TROCHU JINÉ, UŽ SI HO PŘESNĚ NEPAMATUJU). PROTOŽE JSEM SI NEBYL JISTÝ, KDY ŽE MÁ BÝT NOVÁ SIM KARTA PLNĚ AKTIVNÍ, JEŠTĚ JEDNOU JSEM SE ZEPTAL I S TÍM, ŽE VÝMĚNA SIM KARTY V TOMTO PROBLÉMU NEPOMOHLA.
ODPOVĚĎ:
"reaguji na Váš e-mail ze dne 4.11.05.
Podrobnou kontrolou naší účetní a evidenční databáze jsem ověřil, že služby
GPRS Instant a vytáčené přípojení (HS/CSD) jsou k Vašemu číslu na ústředně
nastaveny korektně. (JIŽ PO NĚKOLIKÁTÉ... JENOM DOPLNÍM, ŽE SE PŘIPOJUJI PŘES GPRS, CSD FUNGUJE, ALE NAPŘ. STAŽENÍ JEDNOHO E-MAILU PŘES CSD VYJDE NĚKOLIKANÁSOBNĚ, NĚKOLIKANÁSOBNĚ DRÁŽ.)
Takto na dálku nemohu telefon a GO SIM kartu prověřit.
Doporučil bych Vám následující postup:
- vymažte nastavení telefonu pro WAP a znovu jej nastavte podle (NEPSAL JSEM, ŽE BYCH MĚL S WAPEM PROBLÉMY. PROBLÉM JE S INTERNETEM, U SIEMENSŮ TEDY HTTP PROFIL. ZKOUŠEL JSEM HO VYMAZAT, ZNOVU NASTAVIT, RUČNĚ, POMOCÍ ON-LINE KONFIGURÁTORU PŘES NASTAVOVACÍ SMS. STÁLE STEJNÉ. S MOJÍ SIM KARTOU TO PROSTĚ NEFUNGUJE, S JINOU SIM KARTOU TO FUNGUJE SPRÁVNĚ. MNĚ JDE ALE O TO, ŽE NECHCI ZMĚNU ČÍSLA. CHCI, ABY FUNGOVALA TA MOJE SIM KARTA, S MÝM ČÍSLEM, KTEROU JSEM SI ZAPLATIL.)
http://www.eurotel.cz/jnp/cz/phones/mobiles/index.html?act=1 - vyberte
telefon - podrobnosti - instalace a nastavení. Máte-li telefon, který nebyl
v naší nabídce, nelze řádné využití služeb GO s tímto přístrojem garantovat
(nedošlo k jeho řádnému testování s GO SIM kartou). (JIŽ JSEM ŘÍKAL. NEPOTŘEBUJU ŘEŠIT PROBLÉM S TELEFONEM, ALE SE SIM KARTOU. TA SIM KARTA NEFUNGUJE V ŽÁDNÉM TELEFONU. ANI SE SIEMENSEM M50, KTERÝ JSEM V GO SADĚ SPOLEČNĚ S TOUTO SIM KARTOU ZAKOUPIL, ANI V ŽÁDNÉM JINÉM. KDYŽ TA MOJE SIM KARTA ZAČNE V NĚJAKÉM TELEFONU FUNGOVAT, BUDU SPOKOJENÝ A UZNÁM, ŽE CHYBA MŮŽE BÝT V TELEFONU, PROTOŽE NEBYL ŘÁDNĚ OTESTOVÁN... ALE TA SIM KARTA NEFUNGUJE NIKDE!!!)
- nepomohlo-li by toto, navtivte některou z našich značkových prodejen -
http://www.eurotel.cz/jnp/cz/phones/storeLocator/index.html ,kde funkce
telefonu a sim/ připojení na WAP prověří. (VE ZNAČKOVÉ PRODEJNĚ JSEM TEDY ZNOVA BYL. SIM KARTU VE ČTEČCE PŘES POČÍTAČ, NEBO JAK TO DĚLAL MINULE, JIŽ DNESKA NEKONTROLOVAL. ZKUSIL MI DATOVÉ SLUŽBY ZRUŠIT A ZASE ZNOVU AKTIVOVAT, DLOUZE KONTROLOVAL NASTAVENÍ TELEFONU, NEVÍM CO JEŠTĚ... ŔÍKAL, ŽE SE MÁM OBRÁTIT NA GO-LINKU. JÁ RADĚJI KOMUNIKUJI E-MAILEM, ALE TO JE SNAD JEDNO. PŘIJDE MI TO PŘEHLEDNĚJŠÍ A JASNĚJŠÍ. ŹE MAJÍ NA TECHNICKÉM ODDĚLENÍ JEŠTĚ VŠECHNO ZKONTROLOVAT, JESTLI NĚCO NEPŘEHLÉDLI. ŔÍKAL JSEM MU, ŽE TO SE ODEHRÁLO JIŽ NĚKOLIKRÁT, ALE ŘÍKAL, ŽE SI PROSTĚ NEVÍ RADY, ŽE TOHLE JE JEDNINÁ MOŽNOST.)
...
Takže je to stále dokola, z obchodu, na infolinku, ale nikam jsme se zatím nedostali. Vím, že zázraky se sice nedějí. Ale na mé straně je všechno správně, Za SIM kartu jsem zaplatil a proto bych teď očekával, že budu moci jejích služeb využívat!!! Vím, že je to sice ojedinělý případ, nikoho s podobnými problémy neznám. Ale jsem tedy nespokojený zákazník, který chce problém vyřešit. Mohu si sice koupit jinou SIM kartu, vše bude fungovat. Třeba raději i od jiného operátora, po této zkušenosti (i když jiné GO SIM, které jsem v telefonu zkoušel, fungovaly). Ale to já nechci!!! Já chci, aby fungovala MOJE SIM KARTA!!! MOJE SIM KARTA S MÝM TELEFONÍM ČÍSLEM: 728xxxxxx. Konstatování "Nevím, nefunguje to" mi nestačí. Pokud se to nijak nevyřeší, dostanu snad zpět peníze za SIM kartu? Nebo na obeslání všech známých o změně mého čísla? Asi těžko. Proto bych rád, kdyby se tento problém vyřešil. (Ta značková prodejna Eurotel byla v J. Hradci)
Také s přáním hezkého dne
... |
|
Back to top |
|
 |
F.afoun pisatel

Joined: 20 Dec 2004 Posts: 298
680.44 SMM
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 10:41 am Post subject: Re: To snad není možný aneb stále nefunkční intenet na CX70 |
|
|
dava wrote: | To snad není možný!!! Ten internet stále nefunguje.... |
Nemám tušení, čím by to mohlo být protože ET, resp. GO neznám, ale při pročítání jiného topicu je tam tohle:
stano.mania wrote: | závisí aj od služby:
Príklad od T-Mobile Sk: ak je Internet Nonstop, nedá sa využiť bežné GPRS
ak je iná služba ALE len k paušálu, tak to ide, ak je zapnuté GPRS a v parametroch nastavím čas po ktorom sa mobil odpojí, ale je v STAVe pohotovosti...
Ak mám ale EASY kartu, nič nejde cez GPRS, jedine cez klasické WAP,
no za našimi hranicami je to možno aj inak.  |
Nemůže to být nějakou kombinací těch služeb na GO + ten Internet instant, nebo tak něco ? _________________ CX65-FW12->25->43->50->56CX70 |
|
Back to top |
|
 |
dava začátečník

 Joined: 21 Oct 2005 Posts: 71
61.00 SMM
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 6:41 pm Post subject: Konečně mi funguje internet na CX70!!! |
|
|
Konečně mi funguje internet na CX70!!!
Dostal jsem tuto odpověď a už to funguje:
"Ve spolupráci s techniky bylo dnes provedeno přenastavení parametrů pro
přístup na internet přes GPRS Instant na Vašem čísle v systému. Požádal
bych Vás, abyste telefon vypnul/ zapnul a přístup znovu otestoval.
Na závěr bych uvedl, že naší společností nebyl nabízen uvedený telefon ani
zmiňovaný SW. Jeho funkce a možnost využití nelze garantovat. Samotné
nastavení naše společnost nenabízí a je na zákazníkovi. (...)"
Akorát nechápu, proč to neudělali již při první stížnosti a proč jsem kvůli tomu musel 2x jet do vzdálené značkové prodejny Eurotel.
A proč měl stále narážky na můj telefon. Opakovaně jsem zdůrazňoval, že nemám problémy s tel., ale se SIM. A chtějí-li, ať to berou jako problém jejich GO sady Siemens M50. Pravda by to totiž byla, M50 mám taky (už ho ale nepoužívám), ale ta chyba je (naštěstí už byla) naprosto stejná. Přesněji řečeno: Moje SIM nefungovala v ŽÁDNÉM telefonu, můj telefon s jinou sim šlapal OK. |
|
Back to top |
|
 |
lickerman kolemjdoucí
Joined: 25 Nov 2005 Posts: 1
1.00 SMM
|
Posted: Fri Nov 25, 2005 10:03 pm Post subject: |
|
|
Ahoj! Měl bych dotaz... Mám CX70, SIM Eurotel GO a mám problém s nastavením MMS. Odesílám v pohodě, ale když chci přijmout, tak dám stáhnout MMS, začne se stahovat, ale po nějaké době stahování mi to napíše "Vyskytla se chyba" už vůbec nevim co s tim dělat.. Profily Wap i mms by měli bejt nastavený dobře, dělal jsem to podle návodu na eurotel.cz a vše ostatní šlape.. jen ten příjem ne... |
|
Back to top |
|
 |
oliv kolemjdoucí
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 11
34.88 SMM
|
Posted: Sun Dec 11, 2005 2:08 pm Post subject: nastavení MMS dobré, ale mobil mms nepřijímá |
|
|
Dobrý den,
mám Siemens M65 (Oskar), a mám problém s MMS. Mobil mám nový cca dva měsíce a vždy mě MMS bez problémů přijímal i odesílal, ale teď mi přišla taková ta upozorňovací zpráva na MMS (píše se v ní, že velikost MMS je 60kB,a je od člověka, od kterého jsem MMS vždy bez problémů příjímal) a když jsem dal přijmout, tak mobil dlouze něco připravuje a nakonec zahlásí chybu sítě nebo konfigurace.
Zkontroloval jsem veškeré nastavení, zkusil jsem obnovit tovární nastavení mobilu a vše nastavit znovu, pravidelně jsem mobil vypínal a zapínal, aby se probral. Zkusil jsem MMS odeslat a ta bez problému byla doručena, můj problém mi ovšem zůstal, ve složce MMS doručeno, mám několik upozornění na MMS zprávy a žádná nejde přijmout. Netuším, v čem může být problem. GPRS mám zapnuto, nastavení jsem si nechal poslat konfigurační SMS a pak jsem to ještě kontroloval podle stránek Oskara. Vše souhlasí.
V čem je tedy chyba, v mobilu, v síti, nebo snad ve mě???????
Děkuji za jakoukoliv radu.
Oliv |
|
Back to top |
|
 |
Pischkot pisatel

 Joined: 01 Sep 2005 Posts: 241 Location: Plzeň
661.00 SMM
|
Posted: Sun Dec 11, 2005 4:32 pm Post subject: Re: nastavení MMS dobré, ale mobil mms nepřijímá |
|
|
Já teda nevim, ale příjde mi hloupý dělat něco sám, když to za vás mohou udělat ostatní a zadarmo. Zkus zajít do prodejny svýho operátora, vysvětlit jim co máš za problem, oni ti to daj do kupy, odzkouší esi to fachá a když jo, daj ti telefon a řeknou ti naslchledanou. Ty řekneš naschledanou a můžeš jít šťastnej domů, že za tebe někdo vyřešil problém během 10 minut a to zcela zdarma. Tyhle stránky sou jenom informační a pokud to podle nich nejde, tak bych zkusil operátora.
Klidně mě zjebejte jestli sem řek něco co sem neměl, ale přijde mi to jako nejlepší a nejjednodušší řešení. _________________ Nokia 5110 (problémy s displayem) -> C35i (vypranej od maminky) -> M35i (chudák je někde v šupleti) -> M65 + svítítko |
|
Back to top |
|
 |
oliv kolemjdoucí
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 11
34.88 SMM
|
Posted: Mon Dec 12, 2005 12:16 am Post subject: problem s MMS |
|
|
Dik, za radu, asi to udělám, ale myslím, že je spíš problém s mobilem, než s nastavením, řekl bych, že na to kolikrát jsem to kontzroloval tak v tom chyba být nemůže, a taky si nejsem jistý, jestli zrovna v pobočce potkám odborníka na systém mobilů, možná mi poradí s výběrem tarifu u Oskaa, ale ...
Pak by byl možná lepší autorizovaný servis Siemens, víte někdo jestli je nějaký takový v Brně??? |
|
Back to top |
|
 |
Pischkot pisatel

 Joined: 01 Sep 2005 Posts: 241 Location: Plzeň
661.00 SMM
|
Posted: Mon Dec 12, 2005 12:41 am Post subject: Re: problem s MMS |
|
|
oliv wrote: | Dik, za radu, asi to udělám, ale myslím, že je spíš problém s mobilem, než s nastavením, řekl bych, že na to kolikrát jsem to kontzroloval tak v tom chyba být nemůže, a taky si nejsem jistý, jestli zrovna v pobočce potkám odborníka na systém mobilů, možná mi poradí s výběrem tarifu u Oskaa, ale ...
Pak by byl možná lepší autorizovaný servis Siemens, víte někdo jestli je nějaký takový v Brně??? |
Tam sou na nastavování mms,gprs a wap profíci, dělaj to tam každýmu, tak bych se toho nebál. Musí to umět, protže je to pro každýho danýho operátora trochu jinak a tu službu dělaj oni, tak ti jí musí umět zprovoznit. A jestli ti tam zjistí že máš problém s mobilem, tak si zajdi do servisu. _________________ Nokia 5110 (problémy s displayem) -> C35i (vypranej od maminky) -> M35i (chudák je někde v šupleti) -> M65 + svítítko |
|
Back to top |
|
 |
|
 |
Forum Index
-> Řada x65, x70 |
All times are GMT + 1 Hour Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Next
|
Page 5 of 10 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
Powered by phpBB © phpBB Group
|